چهارشنبه ۲۷ فروردین ۰۴

آرشیو آبان ماه 1400

به مرجع تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد

چرا برندها بايد در بازاريابي ديجيتال سرمايه گذاري كنند؟

۱۲ بازديد

چرا برندها بايد در بازاريابي ديجيتال سرمايه گذاري كنند؟

آيا تا به حال براي راه اندازي كسب و كار خود برنامه ريزي كرده ايد؟ يا در حال حاضر يكي از آن ها را داريد و به اين فكر مي كنيد كه چگونه مشتريان بيشتري جذب كنيد. بله، براي موفقيت يك شركت، به يك استراتژي بازاريابي عالي نياز دارد. برخي از شركت ها تمايلي به …

بررسي سايت آموزش رايگان دانشگاه Renegade و داستان كوتاه

۱۴ بازديد

بررسي سايت آموزش رايگان دانشگاه Renegade و داستان كوتاه

ممكن است اينجا باشيد زيرا مي خواهيد كسب و كار آنلاين خود را به سطح بالاتري ببريد اما نمي دانيد چگونه آن را انجام دهيد. يا ممكن است يك فروشنده باهوش باشيد و بخواهيد راهي را كه يك بار ثابت شده است دنبال كنيد. دلايل شما هر چه كه باشد، به خوبي با هم كار …

نحوه استفاده از ويدئو براي بازاريابي

۱۱ بازديد

نحوه استفاده از ويدئو براي بازاريابي

واقعيت اين است كه ويدئوهاي بازاريابي بسيار موثر هستند. اولين چيزي كه ممكن است وقتي به يك ويديوي فروش فكر مي كنيد به ذهن شما خطور كند يك ويديوي نمايشي يا يك ويديوي “توضيح دهنده” است. اين به اين دليل است كه وقتي مي خواهيد چيزي را براي مخاطبان هدف خود توضيح دهيد، ويديو ساده …

آينده صنعت بازاريابي ديجيتال

۱۲ بازديد

آينده صنعت بازاريابي ديجيتال

ايده معمول عادت كردن به يك محصول يا برند جديد پس از رفتن به يك فروشگاه يا مغازه رسماً تغيير كرده است. اين كالاها يا برندها اكنون از طريق تلفن هاي همراه، نقاط تماس غيررسمي راه دور، اپليكيشن ها و غيره به دست مشتريان مي رسند. صنعت بازاريابي ديجيتال باعث رشد توسعه مي شود. آس …

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

۱۱ بازديد

6 گام عملي براي استفاده از اينستاگرام براي ارتقاي كسب و كار كوچينگ

تنها در 10 سال، اينستاگرام به يك ابزار بازاريابي قدرتمند تبديل شده است كه توسط كارآفرينان ماهر مورد استقبال قرار مي‌گيرد. تا دسامبر 2020 … · اينستاگرام بيش از 1 ميليارد كاربر فعال دارد — كه به اين معني است كه بازار شما مطمئناً از اينستاگرام استفاده مي كند – و همچنين رقباي شما. · …

علاقه مداوم به تفسير اجتماعي

۱۲ بازديد

علاقه مداوم به تفسير اجتماعي

همه ما مي دانيم كه به دليل در دسترس بودن داده هاي آنلاين، تمايل داريم هر داده اي را كه به آن علاقه داريم بخوانيم يا دنبال كنيم. اما در اينجا بايد آن داده ها را ذخيره كنيم تا بتوانيم در آينده هر زمان كه به آن نياز داشتيم به عقب برگرديم و به آن …

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

۱۳ بازديد

كاشت دوستان در رسانه هاي اجتماعي: چرا مهم است؟

بسياري از كسب‌وكارهاي كوچك، سازمان‌ها و گروه‌ها در تلاش هستند تا مخاطبان آنلاين پرورش دهند. بسياري از اين صاحبان مشاغل از سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، لينكدين و توييتر براي توسعه دنبال كنندگان آنلاين استفاده مي كنند. امروزه راه اندازي صفحات و حساب هاي تجاري در اين وب سايت ها رايگان و …

سير تكاملي اينفلوئنسر ماركتينگ

۱۲ بازديد

سير تكاملي اينفلوئنسر ماركتينگ

تقريباً هر يك از ما قبلاً با اينفلوئنسر ماركتينگ آشنا هستيم، امروزه تأثير زيادي بر بازاريابي داشته است. مشتريان اكنون بيش از هر روش بازاريابي ديگري به اينفلوئنسر ماركتينگ اعتماد دارند، چرا؟ به دليل پيام واقعي براي همه. بازاريابي قديمي يا سنتي هنوز كار مي كند، اما نمي توانيم انكار كنيم كه اكثر مشتريان در …

Hurix Digital يكي از 20 شركت برتر گزارشگري آموزشي در سال 2018 است كه توسط صنعت آموزش اعلام شده است.

۱۴ بازديد

Hurix Digital يكي از 20 شركت برتر گزارشگري آموزشي در سال 2018 است كه توسط صنعت آموزش اعلام شده است.

بمبئي، 6 اوت 2018 – Hurix Digital، يك شركت پيشرو در آموزش بازاريابي و راهكارهاي محتواي ديجيتال، براي دومين سال در ليست شركت هاي صنعت آموزش در سال 2018 در بين 20 شركت برتر در ارائه آموزش قرار گرفت. Hurix قبلاً در فهرست شركت‌هاي برتر ارائه‌دهنده آموزش در سال 2017 و در 20 شركت برتر …

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

۱۲ بازديد

راز رنگ لوگو و تاثير آن بر مشتريان شما

آيا مي توانيد تصور كنيد كه “طاق هاي طلايي” بنفش باشد يا رنگ هاي IBM قرمز و سبز باشد؟ شايد فكر كرده باشيد كه چه كسي، چگونه و چرا رنگ هاي خود را خلق كرده است. اما چرا بسياري از رستوران‌ها مانند مك‌دونالدز، برگر كينگ، تاكو بل، پيتزا هات، مترو همگي از قرمز، نارنجي، زرد …