شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube

به مرجع تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube

۱۸ بازديد

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube

كاربران زيبايي اغلب در YouTube شناخته مي شوند ، كه اغلب به آنها “Beauty Gurus” ، Beauty Vloggers و / يا Beauty Influencers گفته مي شود. آنها معمولاً زنان و مردان جواني هستند كه پست ها و فيلم هاي يوتيوب را درباره لوازم آرايشي ، مد ، آرايش و ساير موضوعات مرتبط با زيبايي ايجاد …

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube https://hillbilly.ir/برترين-تأثيرگذاران-زيبايي-در-youtube/ https://hillbilly.ir/برترين-تأثيرگذاران-زيبايي-در-youtube/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 16 Mar 2021 19:59:11 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing video tutorials https://hillbilly.ir/برترين-تأثيرگذاران-زيبايي-در-youtube/

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube

كاربران زيبايي اغلب در YouTube شناخته مي شوند ، كه اغلب به آنها “Beauty Gurus” ، Beauty Vloggers و / يا Beauty Influencers گفته مي شود. آنها معمولاً زنان و مردان جواني هستند كه پست ها و فيلم هاي يوتيوب را درباره لوازم آرايشي ، مد ، آرايش و ساير موضوعات مرتبط با زيبايي ايجاد …

برترين تأثيرگذاران زيبايي در YouTube

كاربران زيبايي اغلب در YouTube شناخته مي شوند ، كه اغلب به آنها “Beauty Gurus” ، Beauty Vloggers و / يا Beauty Influencers گفته مي شود. آنها معمولاً زنان و مردان جواني هستند كه پست ها و فيلم هاي يوتيوب را درباره لوازم آرايشي ، مد ، آرايش و ساير موضوعات مرتبط با زيبايي ايجاد مي كنند.

بيش از 45000 كانال YouTube در زمينه محتواي مربوط به مد و زيبايي ، فيلم هاي مربوط به آموزش هاي آرايشي ، لوازم آرايشي / مراقبت از پوست ، توصيه هاي زيبايي و ساير موضوعات فقط در انجمن YouTube وجود دارد. هر ماه ، بيش از 50 ميليون نفر بيش از 1.6 ميليون دقيقه از ويديوهاي مد و زيبايي كه توسط مشتري ايجاد مي شود را در YouTube تماشا مي كنند.

برخي از تأثيرگذاران زيبايي در حال گسترش شغل خود در صنعت به صورت آنلاين هستند و فقط با استفاده از كانال هاي خود راهي براي گسترش و استفاده از آنها براي اهداف تجاري كه از طريق همكاري با برخي از مارك هاي لوازم آرايشي يا پوشاك نيز به كار گرفته مي شود ، مبالغ هنگفتي كسب مي كنند. آنها به طور كلي در دسته هايي قرار مي گيرند كه از جمله بررسي محصولات ، آموزش آرايش و كليپ هاي شخصي به آنها اختصاص داده شده است. ساير يوتيوب ها انتخاب مي كنند كه بارگذاري ساده ويدئو را به عنوان يك سرگرمي رعايت كنند و مبلغي را كه مي توانند از فيلم هاي خود كسب كنند دنبال نمي كنند.

در اينجا ليستي از قدرتمندترين تأثيرگذاران يا بياييد بگوييم الهه زيبايي در جهان YouTube وجود دارد

Zoe Sug

متولد انگليس يا همان Zoella در YouTube. او از اتاق خواب كودكي ، “انتقال” يا زبان وب خريد محصولات آرايشي شروع به پخش برنامه كرد. اكنون ، او بيش از 11.6 ميليون مشترك YouTube دارد و از 27 سالگي در زنجيره سوپر ماركت هاي سوپر دارو انگليس داراي دامنه محصولات زيبايي فروش است. اولين رمان “دختر آنلاين” بر اساس Nielsen BookScan شماره فروش هفته اول را شكست.

ميشل فن

نام Phan مترادف با يك تأثيرگذار است كه يك دهه بعد از ارسال اولين ويديوي YouTube خود به كارآفريني تبديل شده است. او اكنون يكي از بنيانگذاران صندوق لوازم آرايشي مشترك Ipsy است كه ارزش آن در سال 2015 بيش از 500 ميليون دلار تخمين زده شد. او با رشد تجارت خود ارسال مطالب حمايت شده را متوقف كرده است و به زودي مي فهمد كه براي طولاني است زيرا بينندگان اصالت را به تبليغات ترجيح مي دهند.

هدي كتان

در حالي كه در يك شغل مالي مشغول به كار بود ، اين بانوي تاجر مستقر در دبي از سال 2010 وبلاگ نويسي را آغاز كرد. هفت سال بعد ، او و دو خواهرش بر يك امپراتوري زيبايي نظارت مي كنند كه شامل مژه هاي كاذب مورد علاقه كيم كارداشيان است و همچنين در ماشين هاي فروش با صورت كتان پاشيده مي شود سمت. خط آرايش او در Sephora به فروش مي رسد.

نيكي دي جگر

از زمان بارگذاري اولين ويديوي خود در سال 2008 ، اين آرايشگر هلندي محبوبيت هاي حسادتآميزي را كسب كرده است كه در اينستاگرام به بيش از 7.2 ميليون نفر رسيده است. در مارس 2017 ، او براي اولين بار همكاري خود را با طيف حرفه اي Ofra ، از جمله رژ لب مايع طراح و يك برجسته ، آغاز كرد.

شانون هريس

“Shaaanxo” كه در اينترنت با نام “Shaaanxo” شناخته مي شود ، در سال 2009 براي پر كردن خلائي كه مشاهده كرده بود ، يك vlog را راه اندازي كرد. ستاره ديجيتال كيوي گفت: “من با تماشاي YouTubers از آمريكا وسواس داشتم و هرگز كسي را از نيوزلند يا استراليا پيدا نكردم.” هشت سال بعد ، او اكنون يك مارك زيبايي دارد ، مژه ها و برس هاي خود را به فروش مي رساند.

ستاره جفري

جفري از روزهاي ورود به سايت MySpace در حال ساخت يك سايت آنلاين است. امروز كانال YouTube وي بيش از 4 ميليون مشترك به خود مي بالد و او ويديوي اخير همكاري با ديگر تأثيرگذاران برتر ماني گوتيرز را اعلام كرد.

آب نبات جانسون

وي از سال 2008 شروع به وبلاگ نويسي كرد و سپس اولين vlog خود را در سال بعد با استفاده از دوربين فيلمبرداري قديمي پدربزرگش بارگذاري كرد. به زودي ، او از كانال YouTube خود ميزبان “glaminars” يا سمينارهاي زيبايي و تجارت بود.

ماني گوتيرز

ستاره ديجيتال معروف به نام MannyMUA در فكر دانشكده پزشكي بود كه توجه خود را به شبكه هاي اجتماعي متمركز كرد. در حال حاضر ، او در ميان يك گروه در حال ظهور از طرفداران برتر آرايش مردان است. ابتدا يك فالوور در اينستاگرام پيدا كرد ، سپس به درخواست دنبال كنندگانش به YouTube منتقل شد. اكنون ، وي با بيش از 7 ميليون مخاطب در بسياري از مشاغل خود ، سفير ميبلين است.

دومينك مسيحي

كريستن كه يك مادر مشغول و دانشجوي تمام وقت با شغل تمام وقت است ، از سال 2009 شروع به انتشار در YouTube كرد. اكنون ، با بيش از 4 ميليون مخاطب در همه سيستم عامل ها ، او اكنون با افرادي مانند L’Oreal همكاري مي كند ، Sephora و Urban Decay.

وين گروس

آرايشگر متولد انگليس از سال 2009 كانال YouTube خود را رشد داده است. در سال 2012 ، يك آموزش در مورد برجسته سازي و كانتورينگ مانند كيم كارداشيان تاكنون بيش از 11 ميليون بازديد به دست آورده و او را به بزرگترين جايگاه در ميان زيبايي هاي تأثيرگذار هدايت كرده است.

از گريمورهاي حرفه اي گرفته تا علاقه مندان كه خريدهاي داروخانه ها را روي دوربين مرور مي كنند. امروز ، اين تأثيرگذاران به 135 ميليون دنبال كننده ، پسنديده و مشترك آنلاين رسيده اند.

https://hillbilly.ir/برترين-تأثيرگذاران-زيبايي-در-youtube/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.