دوشنبه ۰۱ دی ۰۴

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند

به مرجع تخصصي برنامه نويسي و سئو خوش آمديد

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند

۳۰ بازديد

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند

رسانه هاي اجتماعي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يك استراتژي اجتماعي و اجتماعي است. اين كار معمولاً در بستري اينترنتي انجام مي شود كه محتواي آن را از طريق رايانه ، تلفن هوشمند يا رايانه لوحي شما در اختيار عموم قرار مي دهد. رسانه هاي اجتماعي به مشتريان هدف شما اجازه مي دهد با شما و …

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند https://hillbilly.ir/3-استراتژي-بازاريابي-كه-همه-هنرمندان-با/ https://hillbilly.ir/3-استراتژي-بازاريابي-كه-همه-هنرمندان-با/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 04 Aug 2021 11:25:17 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/3-استراتژي-بازاريابي-كه-همه-هنرمندان-با/

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند

رسانه هاي اجتماعي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يك استراتژي اجتماعي و اجتماعي است. اين كار معمولاً در بستري اينترنتي انجام مي شود كه محتواي آن را از طريق رايانه ، تلفن هوشمند يا رايانه لوحي شما در اختيار عموم قرار مي دهد. رسانه هاي اجتماعي به مشتريان هدف شما اجازه مي دهد با شما و …

3 استراتژي بازاريابي كه همه هنرمندان بايد از آن استفاده كنند

رسانه هاي اجتماعي
بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يك استراتژي اجتماعي و اجتماعي است. اين كار معمولاً در بستري اينترنتي انجام مي شود كه محتواي آن را از طريق رايانه ، تلفن هوشمند يا رايانه لوحي شما در اختيار عموم قرار مي دهد. رسانه هاي اجتماعي به مشتريان هدف شما اجازه مي دهد با شما و نام تجاري شما تعامل داشته باشند. برخي از محبوب ترين بسترهاي رسانه هاي اجتماعي در تجارت امروز عبارتند از Facebook ، Twitter ، Pinterest ، YouTube ، LinkedIn و Instagram. مديريت بازاريابي رسانه هاي اجتماعي مي تواند زمان بر باشد. بنابراين من شما را تشويق مي كنم كه زمان و توجه خود را بر روي چند سايت متمركز كنيد. در اينجا چند پيشنهاد وجود دارد:
فيس بوك ، اينستاگرام و يوتيوب پلتفرم هاي قابل مشاهده اي هستند كه هنر را با مشتريان شما مرتبط مي كنند. با استفاده از فيس بوك ، مي توانيد يك صفحه تجاري جدا از صفحه خود ايجاد كنيد. يك صفحه تجاري به شما امكان مي دهد گروهي از دنبال كنندگان ايجاد كنيد كه مي توانند از عكس ها ، تصاوير و محتواي شما لذت ببرند ، نظر دهند و به اشتراك بگذارند. اينستاگرام داراي يك سيستم اساسي مشابه فيس بوك است كه به شما امكان مي دهد چندين پروفايل ايجاد كرده و بين آنها در برنامه تلفن همراه خود حركت كنيد. اگر اطلاعات شخصي و تجاري داريد ، اين مقايسه خوبي است. اينستاگرام يك رسانه اجتماعي است كه روي تصاوير مناسب هنرمندان متمركز شده است. مي توانيد دوباره گروه دنبال كننده ايجاد كنيد. براي اينستاگرام ، استفاده از هشتگ ها براي ايجاد ترافيك به نمايه شما مهم است ، برخلاف فيس بوك ، كه در ارسال درخواست و دعوت افراد براي به اشتراك گذاشتن صفحه شما بهتر است.
YouTube به عموم اجازه مي دهد تا وارد استوديوي شما شوند تا ببينند در آخرين كار خود كار مي كنيد. ممكن است YouTube رسانه اجتماعي نباشد ، اما ، طبق تعريف. رسانه هاي اجتماعي يك بستر رسانه هاي اجتماعي است كه به كاربران اجازه مي دهد به شيوه اي اجتماعي با يكديگر ارتباط برقرار كرده و ارتباط برقرار كنند. به لطف توانايي دوست داشتن ، اشتراك گذاري و نظر دادن در مورد فيلم هاي YouTube ، اين واقعا يك شبكه اجتماعي است. قبل از تبديل شدن به يك تكنيك بازاريابي ويدئويي ، YouTube يك بستر رسانه هاي اجتماعي بود. در بخش بعدي ، من اطلاعات كوچكي در مورد اينكه چگونه مي توانيد اين بستر رسانه هاي اجتماعي را به يك ابزار بازاريابي ويدئويي تبديل كنيد ، به اشتراك مي گذارم!
بازاريابي ويدئويي
بازاريابي ويدئويي طوري طراحي شده است كه مشتريان يا بينندگان شما را مجبور به اقدام كند. براي ويديويي كه ايجاد مي كنيد ، بازاريابي ويدئويي است كه بايد به وب سايت شما علاقه نشان دهد يا چيزي را كه براي ترافيك اضافي پرداخت مي كند اضافه كند. ويدئوها راهي عالي براي به اشتراك گذاشتن استعدادهاي خود با عموم و ايجاد علاقه به هنر است. اين ويديو همچنين به پيروان و خوانندگان شما اجازه مي دهد تا شما را بشناسند. بينندگان از احساس داشتن رابطه با شما لذت مي برند. وقتي مي توانيد احساس وفاداري ايجاد كنيد ، بينندگان شما به احتمال زياد بهترين شركاي بازاريابي شما خواهند بود زيرا آنها بيشتر ويديوهاي شما را با دوستان خود به اشتراك مي گذارند.از آنجا كه YouTube رايگان است ، اين يك راه عالي براي به اشتراك گذاري فيلم هاي متمركز بر تكنيك هاي هنري يا ارائه آموزش هاي رايگان براي رسانه هاي شخصي است. فراموش نكنيد كه اين يك تكنيك بازاريابي است كه در آن شما بايد چيزي را ايجاد كنيد كه مخاطبان براي انتقال يا خريد به آن نياز دارند. قرار دادن پيوندها در انتهاي ويدئوهاي شما براي ارسال آنها در وب سايت شما يا ارائه فيلم هاي آموزشي بيشتر در مورد قيمت در نهايت به عنوان يك ابزار بازاريابي براي ويديو ارزشمند خواهد بود. با يوتيوب ، مي توانيد كانالي ايجاد كنيد كه روي تكنيك هاي هنري تمركز كند ، يا مي توانيد فيلم هاي آموزشي با اطلاعات گام به گام براي تكميل يك شاهكار منحصر به فرد ارسال كنيد. نرم افزار ويرايش ويدئو رايگان ، مانند iMovie يا Windows Movie Maker اپل ، به شما امكان مي دهد قبل از بارگذاري فيلم خود در YouTube ويرايش كنيد.
براي مثال ، از يك هنرمند آب پايه كه بر زندگي بدون گل متمركز است استفاده كنيم. اين هنرمند آموزش نقاشي گل رز 5 دقيقه اي را در يوتيوب منتشر كرد. اين ويديو با نرم افزار iMovie ساخته شده است كه امروزه در اكثر رايانه هاي اپل رايج است. در پايان ويدئوي رايگان 5 دقيقه اي ، هنرمند يك تبليغ ويديويي 30 دقيقه اي از وب سايت خود ايجاد كرد كه با تغيير رنگ زندگي بيننده ، بيننده را از ابتدا تا انتها پوشش مي دهد. وب كم و نرم افزار به طور خودكار با محصولات اپل كار مي كنند. هزينه ايجاد اين مثال بازاريابي ويديويي رايگان است.
رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي ويدئويي يك راه مجازي براي دسترسي به مخاطبان هدف شما هستند. نوع بازاريابي كم هزينه اي كه بيشترين تأثير را دارد و تأثير ماندگاري بر مخاطبان شما دارد از طريق بازاريابي چريكي است.
Gerera بازاريابي
بازاريابي چريكي يك پروژه بازاريابي اساسي است ، ارزان ، سرگرم كننده و پيش روي شماست. تجارت گريرلا اغلب در قالب هنرهاي تجسمي مانند علامت هاي رنگي يا پوسترها انجام مي شود و لوگوهاي منحصر به فرد به آنها اين امكان را مي دهد كه براي هنرمنداني كه به نقاشي ها نگاه مي كنند مناسب باشد. اين استراتژي بازاريابي براي تحريك علاقه بازديدكنندگان به جستجوهاي تبليغاتي طراحي شده است. انجام بازاريابي چريكي براي شما به فكر و خلاقيت بيشتري نياز دارد تا پول.
تمرين جنگ چريكي مي تواند سرگرم كننده و جالب باشد. در اينجا چند ايده براي بازاريابي چريكي با استفاده از برچسب وينيل يا پوستر كاغذي آورده شده است. اين مهاجرت جنگل ناميده مي شود. راه ديگر ايجاد يك رد پا يا تبليغ سريع كار در مكان عمومي است. همچنين شايان ذكر است كه ممكن است مسائل حقوقي در مورد نحوه و مكان ايجاد مقالات جعلي و پنجره هاي بازشو در گالري ايجاد شود. قرار دادن برچسب يا پوستر مي تواند مشكل ساز باشد ، به ويژه اگر در تبليغات محلي يا ايالتي يا پولي قرار داده شود. در اكثر شهرها ، مجوز نصب براي اماكن عمومي مورد نياز است. اجازه ندهيد وجود ترجمه ها شما را از استفاده از اين استراتژي باز دارد. با تحقيق و برنامه ريزي مناسب ، بازاريابي با گل رز مي تواند راهي سريع و سرگرم كننده براي شنيدن صدايي در مورد هنرها باشد.رسانه هاي اجتماعي ، بازاريابي ويدئويي و بازاريابي چريكي يكي از راه هاي افزايش آگاهي و ايجاد وفاداري هنرمند به جوامع دور و نزديك است. بازاريابي موثر به شما كمك مي كند آگاهي از نام تجاري خود و زيبايي وفاداري مشتري را افزايش دهيد.

.

https://hillbilly.ir/3-استراتژي-بازاريابي-كه-همه-هنرمندان-با/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.